close

I love it when you call me señorita

我喜歡你叫我「小姐」的時候
I wish I could pretend I didn't need ya

我希望我能假裝不需要你
But every touch is ooh la la la

但每個觸碰都如此難以言喻
It's true, la la la

這是真的呀
Ooh, I should be running

哦,我是該逃走
Ooh, you keep me coming for you

哦,你卻一直讓我奔向你

Land in Miami

在邁阿密降落
The air was hot from summer rain

空氣因下雨而濕熱
Sweat dripping off me

汗水自身上滴落
Before I even knew her name, la la la

在我認識她之前
It felt like ooh la la la

那種感覺難以言喻
Yeah no

哦不
Sapphire moonlight

藍寶石般的美麗月光
We danced for hours in the sand

我們在沙灘上共舞了數小時
Tequila sunrise

龍舌蘭般的醉人日出
Her body fit right in my hands, la la la

她的身體與我雙手完美貼合
It felt like ooh la la la, yeah

那種感覺難以言喻

I love it when you call me señorita

我喜歡你叫我「小姐」的時候
I wish I could pretend I didn't need you

我希望我能假裝不需要你
But every touch is ooh la la la

但每個觸碰都如此難以言喻
It's true, la la la

這是真的呀
Ooh, I should be running

哦,我是該逃走
Ooh, you know I love it when you call me señorita

哦,你知道我最喜歡你叫我「小姐」
I wish it wasn't so damn hard to leave you

我希望離開你不是如此該死的困難
But every touch is ooh la la la

但每個觸碰都如此難以言喻
It's true, la la la

是真的
Ooh, I should be running

哦,我是該逃走
Ooh, you keep me coming for ya

哦,你卻一直讓我奔向你啊

Locked in the hotel

將飯店房門鎖上
There's just some things that never change

有些情感永誌不渝
You say we're just friends

你說我們只是朋友
But friends don't know the way you taste, la la la

但朋友不知道你嘗起來如何
'Cause you know it's been a long time coming

因為你知道,已經過了許久
Don't you let me fall

千萬別讓我失望

Ooh, when your lips undress me

哦,當你的雙唇褪去我的衣衫
Hooked on your tongue

我早已對你的雙唇著了迷
Ooh love, your kiss is deadly

哦寶貝,你致命的吻
Don't stop

不要停

I love it when you call me señorita

我喜歡你叫我「小姐」的時候
I wish I could pretend I didn't need you

我希望我能假裝不需要你
But every touch is ooh la la la

但每個觸碰都如此難以言喻
It's true, la la la

是真的
Ooh, I should be running

哦,我該逃跑的
Ooh, you know I love it when you call me señorita

哦,你知道我最喜歡你叫我「小姐」
I wish it wasn't so damn hard to leave ya

我希望離開你不是如此該死的困難
But every touch is ooh la la la

但每個觸碰都如此難以言喻
It's true, la la la

是真的
Ooh, I should be running

哦,我該逃跑的
Ooh, you keep me coming for you

哦,你讓我不斷追著你

All along I've been coming for you

一直以來,追著你就是我唯一的目標
And I hope it meant something to you

我希望這對你也有些意義
Call my name, I'll be coming for you

呼喚我的名,我將立刻奔向你
Coming for you, coming for you, coming for you

奔向你,奔向你,奔向你

For you (ooh, she loves it when I come)

為了你啊,(她最愛我現身的時候了)
For you

為了你啊

Ooh, I should be running

哦,我該逃跑的
Ooh, you keep me coming for you

哦,你卻一直讓我奔向你

arrow
arrow

    iris50823 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()