close

Drag me to death, like a lit cigarette

菸草般慢慢置我於死地
Took my last breath, like the smoke from my lips

如我唇中吐出的煙霧,抽走最後一口氣
I've lied for you, and I liked it too

曾為你撒謊,我也曾歡喜
But my knees are bruised, from kneelin' to you

但為敬拜你,我膝上滿是瘀青
I've had enough, but you're too hard to quit

我真的受夠了,你又如此難以放棄
We've had our fun, now your sugar makes me sick

我們有過歡欣,現在你的甜讓我生病
I've lied for you, and I liked it too

曾為你撒謊,我也曾歡喜
But my makeup's ruined

但我的妝容被毀去

And now I'm laughin' through my tears

現在的我在淚中歡愉
I'm cryin' through my fear

哭過恐懼
But baby, if I had to choose

但寶貝呀,若我必須擇定
The joke's on you

可笑的是你

The joke's on you

可笑的是你

God knows I've tried to be kind

天知道我試著善良
But I will just lay down and die

但我只將躺下,死掉
Wearin' a fake smile

帶著一抹虛假的笑
The joke's on you

可笑的是你

My heart's gone bad, now it won't beat for you

我心曾叛逆,但它不再為你跳動了
You had your laugh, now I won't play the fool

你笑夠了,我不會再為你扮演小丑
I've lied for you, and I liked it too

曾為你撒謊,我也曾為此歡喜
But I'm black and blue, from bleedin' for you

現在卻為你受傷而滿身瘀青
You strike the match, burn me out so fast

你點亮的火柴飛快地吞噬了我
Look what we had, now it's turned to ash

看著我們曾經所有,現在灰飛煙滅
I've lied for you, and I liked it too

我曾為你而活,我也曾為此歡喜
But my makeup's ruined

但我的妝容被毀去

And now I'm laughin' through my tears

然而現在我於淚中歡愉
I'm cryin' through my fear

哭過恐懼
But baby, if I had to choose

但寶貝呀,若我必須擇定
The joke's on you

可笑的是你

The joke's on you

可笑的是你

God knows I've tried to be kind

天知道我試著善良
But I will just lay down and die

但我只將躺下,死掉
Wearin' a fake smile

帶著一抹虛假的笑
The joke's on you

可笑的是你啊

arrow
arrow

    iris50823 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()