close

Ariana Grande - 7 rings繁中歌詞翻譯

 

(Yeah)


Breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles

 

在第凡內享用早餐及款款香檳


Girls with tattoos who like getting in trouble

 

帶著紋身的女孩喜歡惹麻煩


Lashes and diamonds, ATM machines

 

睫毛、鑽石、自動提款機


Buy myself all of my favorite things (Yeah)


為自己買下所有喜歡的物品


Been through some bad shit, I should be a sad bitch

 

歷經過種種,我應該很受傷


Who would have thought it'd turn me to a savage?

 

誰能想到我變得更加堅強?


Rather be tied up with cuffs and not strings

 

寧願活出自我不願被社會擺布


Write my own checks like I write what I sing, yeah (Yeah)


簽支票就像寫歌一樣


My wrist, stop watchin'

 

別再盯著我的手腕了


My neck is flossin'

 

我的脖子閃耀著光澤


Make big deposits

 

製造鉅額的工作收入


My gloss is poppin'

 

我的唇膏引領流行


You like my hair?

 

你喜歡我的髮型?


Gee, thanks! Just bought it

 

喔,謝謝! 我剛做好的


I see it, I like it

 

只要看見我喜歡的東西


I want it, I got it, yeah (Yeah)


我想要它,我就能得到它


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it I got it

 

我想要它,我就能得到它


You like my hair?

 

你喜歡我的髮型?


Gee, thanks! Just bought it

 

喔,謝謝! 我剛做好的


I see it I like it

 

只要看見我喜歡的東西

 

I want it, I got it (Yeah)


我想要它,我就能得到它


Wearin' a ring, but ain't gon' be no "Mrs."

 

戴了戒指但並不打算要結婚


Buy matching diamonds for six of my bitches

 

為我的六個姊妹買了同款的戒指


I'd rather spoil all my friends with my riches

 

我願用我的財富寵壞我所有的朋友


Think retail therapy my new addiction


我想我對購物療法已然成癮


Whoever said money can't solve your problems?

 

有人說錢不能解決問題


Must not have had enough money to solve 'em

 

那一定是沒有足夠的錢來解決


They say, "Which one? ", I say, "Nah, I want all of 'em"

 

他們說「你要哪個呢?」我說「呵,我要全部。」


Happiness is the same price as red-bottoms

 

快樂等同於那雙昂貴的紅色高跟鞋


My smile is beamin'

 

我的笑容散發光彩


My skin is gleamin'

 

皮膚白皙透亮


The way it shine

 

從它閃耀的方式


I know you've seen it (You've seen it)

 

我知道你看過了


I bought a crib just for the closet

 

我買了嬰兒床擺在衣櫃旁


Both his and hers

 

不管是誰的


I want it, I got it, yeah

 

我想要它,我就能得到它


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it I got it (Baby)

 

我想要它,我就能得到它


You like my hair?

 

你喜歡我的髮型?


Gee, thanks! Just bought it (Oh yeah)

 

喔,謝謝! 我剛做好的


I see it I like it

 

只要看見我喜歡的東西


I want it, I got it (Yep)


我想要它,我就能得到它


Yeah, my receipts be lookin' like phone numbers

 

我的發票看起來像電話號碼


If it ain't money, then wrong number

 

除了錢之外沒有其他可能


Black Card is my business card

 

黑卡就是我的名片


The way it be settin' the tone for me

 

他代表我的地位


I don't mean to brag

 

我沒想炫耀


But I be like, "Put it in the bag" yeah

 

隨口說出「幫我包起來。」


When you see them racks

 

當你看見他們在我衣櫃時


They stacked up like my ass, yeah

 

堆起來如我的屁屁一樣

Go from the store to the booth

 

從商店到錄音室


Make it all back in one loop

 

一趟搞定


Gimme the loot

 

賺錢飛快像搶劫


Never mind, I got the juice

 

沒差,男孩女孩都崇拜我


Nothin' but net when we shoot

 

只要我們投籃一定是空心得分


Look at my neck, look at my jet

 

看看我的脖子 看看我的噴射機


Ain't got enough money to pay me respect

 

這些都不足以換來我的尊重


Ain't no budget when I'm on the set

 

我在片場時是沒有預算的


If I like it then that's what I get, yeah


我喜歡甚麼就能得到甚麼


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it, I got it (Yeah)

 

我想要它,我就能得到它


I want it, I got it

 

我想要它,我就能得到它


I want it I got it (Oh yeah, yeah)

 

我想要它,我就能得到它


You like my hair?

 

你喜歡我的髮型?


Gee, thanks! Just bought it

 

喔,謝謝! 我剛做好的


I see it I like it

 

只要看見我喜歡的東西


I want it, I got it (Yeah)

 

我想要它,我就能得到它

 

 

arrow
arrow

    iris50823 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()